Головна Статті Сексистська реклама, жінки-лідерки та «невидимий батальйон»: добірка текстів

Сексистська реклама, жінки-лідерки та «невидимий батальйон»: добірка текстів

0
483

50%» пропонує добірку найцікавіших гендерних матеріалів з українських ЗМІ про впливових жінок, жінок на війні та інші гендерні питання. Публікуємо короткі уривки із текстів.

Не безпомічна, але чому мені потрібне розумне пристосування, – Коаліція з протидії дискримінації в Україні

«Що об’єднує нечуючу людину, вагітну жінку та іноземця, який не розмовляє українською?

На фізичну не-доступність міста, як-то відсутність пандусів чи розмітки для незрячих, стали частіше звертати увагу активісти, журналісти, самі маломобільні люди. Що таке доступне середовище вже починаємо потруху розуміти. А от що робити, коли й рівності хочеться, й доступним все зробити одразу не можна?»

 

6 історій «Невидимого батальйону». Як жінки зняли фільм про війну, – UPDATE

Шість історій жінок, які брали участь в антитерористичній операції, зафільмували три режисерки, аби показати цей «невидимий батальйон» в українській армії.

Жнки воюють четвертий рік, ризикуючи життям і здоров’ям, гинуть / / Невидимий Батальйон

«Війна – це взагалі неправильно. Дуже великі втрати», – розповідає у тизері фільму Адріана Сусак – штурмовик батальйону «Айдар».

 

Чи справді жінки-лідерки поліпшують життя інших жінок?, – BBC Україна

«Не можу повірити, що ми з вами пробили найбільшу досі тріщину в цій скляній стелі… І якщо тут є дівчата, які не спали, щоби подивитися пряму трансляцію, то знайте: я можу стати наступною жінкою-президентом, але одна з вас – на черзі».

Ці слова Гілларі Клінтон виголосила в липні 2016 року, коли стала кандидаткою на посаду президента США від Демократичної партії.

 

Хто головний? Жінки знялися у рекламі костюмів, щоб подолати стереотипи, – Українська правда

Подолати стереотипи, які людям нав’язують творці промо-кампаній, вирішили виробники жіночих костюмів «Suistudio», йдеться на BoredPanda.

До того ж, мужчини на знімках оголені, а дівчата явно домінують над ними. Рекламна кампанія отримала назву “Неодягнені чоловіки” («Not Dressing Men»).

У «Suistudio» хотіли підкреслити, що виготовляють костюми винятково для жінок. А ще – перевернути догори дриґом сексистську ідеологію про те, що чоловік має бути сильним і стильним, а жінка – лише красунечкою на другому плані.

50%

 

 

Більше публікацій
Більше публікацій Редактор
Більше публікацій Статті