Жінки — це 50% успіху України

Крок 7 із кібербезпеки виборчої кампанії: Інформаційні операції та зв’язки з громадськістю

 

50% завершують публікацію окремих фрагментів із книги «Стратегія забезпечення кібербезпеки під час проведення виборів». Повністю ви можете скачати її за лінком.

Про інформаційні операції останнім часом багато говорилося в новинах, особливо про кампанії, що проводилися службами розвідки інших країн. Саме обрані лідери та політики приймуть рішення щодо того, як протистояти впровадження інформаційних операцій, і як працівники кампанії ми мало можемо вплинути, чи будуть вони впроваджені. Але ми можемо дещо зробити, щоб протистояти їм, якщо вони все-таки будуть запущені. Виборчі кампанії є та залишатимуться мішенню для таких операцій, і до цього треба готуватись. Захист того, як у рамках кампанії буде відбуватись спілкування з громадськістю, є важливою складовою процесу. Далі наводяться кілька шляхів підвищення захисту від інформаційних операцій, визначення часу, коли вони плануються проти вашої кампанії або кандидата, а також оперативного реагування у разі, якщо це все-таки станеться.

Що таке інформаційні операції?

Інформація — це сила або принаймні так вважають численні військові та розвідувальні служби! Сила ідей уже довгий час живить повстання та громадянські війни, і багато країн, які можуть мати слабші військові потужності у традиційному сенсі, намагаються використовувати інформацію, щоб розділити та відволікти своїх опонентів. Наприклад, в Росії вплив на громадську думку через пропаганду та провокацію місцевих конфліктів є частиною її доктрини ведення війни, яка постійно використовується проти тих, кого вважають опонентами. Соціальні медіа повністю змінили правила ведення інформаційних операцій. Зараз стало простіше поширювати інформацію та видавати себе за інших, створюючи враження суспільного обурення або конфлікту.

«Достатній» — Що треба зробити

  1. Facebook
  1. Twitter
  1. Google/Youtube