Оголошено вакансію кар’єрної радниці/ радника в рамках проєкту «Посилення національних і регіональних механізмів побудови адаптивної, підзвітної та економічно ефективної системи протидії та запобігання насильству за ознакою статі»», що реалізується за підтримки Фонду ООН у галузі народонаселення в Україні спільно з МБФ «Українська фундація громадського здоров’я» за фінансової підтримки Посольства Великої Британії в Україні.
Проєкт «Посилення національних і регіональних механізмів побудови адаптивної, підзвітної та економічно ефективної системи протидії та запобігання насильству за ознакою статі» спрямований на посилення національної системи попередження та реагування на ґендерно зумовлене насильство на загальнодержавному та регіональному рівнях для забезпечення умов, в яких більшість потерпілих від ґендерно зумовленого насильства зверталися б по допомогу та мали доступ до якісних послуг з особливою увагою на потерпілих, сприяючи поширенню ідеї «нульової» терпимості до насильства в суспільстві.
Метою компоненту «Розірви коло. Women Career Hub» є сприяння розвитку професійного потенціалу та фінансової спроможності жінок, постраждалих від домашнього/ґендерно зумовленого насильства, або жінок, які перебувають у групі ризику потрапляння у випадки насильства.
В рамках проєкту пропонуються наступні послуги:
- Консультації кар’єрних радників/ць з метою кар’єрного супроводу в усіх етапах пошуку роботи, здобуття нових професійних навичок жінками, які постраждали від домашнього насильства;
- Організація професійних курсів для клієнток притулків/денних центрів/кризових кімнат з метою розширення можливостей працевлаштування або започаткування ініціатив, що можуть приносити дохід, стійких і затребуваних в рамках пандемії COVID-19;
- Підтримка ініціатив соціального підприємництва для жінок, які пережили насильство та перебувають у притулках/денних центрах/кризових кімнатах, створених за фінансової підтримки Фонду ООН у галузі народонаселення у партнерстві з УФГЗ. Заснування таких соціальних підприємств допоможе створити робочі місця для клієнток, прискорюючи їх відновлення, побудову життя вільного від насильства та подолання травматичного досвіду.
Географія проєкту: всі регіони України
Термін надання послуг: квітень 2021 р. – грудень 2021 р. (з можливістю продовження).
Донор: Фонд ООН у галузі народонаселення в Україні.
Зайнятість: повна.
Читайте також: Відбір менторок для програми жіночого наставництва НДІ: дедлайн 12 квітня
Основною метою діяльності кар’єрного радника/ці є надання консультацій щодо вибору професії, працевлаштування, навчання та подальших професійних можливостей жінок, постраждалих від домашнього/ґендерно зумовленого насильства, та жінок, які перебувають у групі ризику потрапляння у випадки насильства з метою посилення їх фінансової незалежності та розкриття потенціалу.
Основні функції кар’єрного радника/ці:
- Оцінка професійних потреб (досвіду роботи, освіти, кар’єрних цілей) жінок, постраждалих від домашнього/ґендерно зумовленого насильства.
- На основі оцінки професійних потреб формування та впровадження стратегії та тактики кар’єрного просування жінок, які постраждали від домашнього насильства.
- Підбір вакансій відповідно до досвіду, знань і потенціалу жінок, постраждалих від домашнього/ґендерно зумовленого насильства, або жінок, які перебувають у групі ризику потрапляння у випадки насильства.
- Проведення індивідуальних та групових консультацій для жінок, постраждалих від домашнього/ґендерно зумовленого насильства.
- Аналіз ринку праці та запиту на професії в умовах пандемії COVID-19.
- Комплексне кар’єрне консультування: кар’єрна консультація, аудит досвіду, формування конкурентного резюме, оптимізація профілів у соціальних мережах Facebook, LinkedIn, підготовка до співбесіди.
- Ведення обліку клієнток, яким були надані консультації.
- Розвиток компетенцій спеціалістів/соціальних працівників спеціалізованих сервісів щодо надання кваліфікованої допомоги постраждалим від домашнього/ґендерно зумовленого насильства в процесі працевлаштування та кар’єрного розвитку.
- Документування як практик, що призвели до успішних результатів (best practices), так і негативних результатів та зроблених висновків (lessons learned).
- Сприяння організації навчальних та професійних курсів для жінок, постраждалих від домашнього/ґендерно зумовленого насильства.
- Допомога у організації вебінарів, навчальних заходів від представників бізнесу з питань успішного працевлаштування, підвищення кваліфікації для аудиторії проєкту.
- Проведення навчальних сесій, обмінів досвідом з працівниками центрів зайнятості з питань кар’єрного супроводу жінок, постраждалих від домашнього/ґендерно зумовленого насильства.
- Пошук та налагодження співпраці з підприємствами, організаціями та установами з метою працевлаштування жінок, постраждалих від домашнього/гендерно зумовленого насильства, або жінок, які перебувають у групі ризику потрапляння у випадки насильства.
- Підготовка статей, успішних історій для онлайн порталу «Розірви коло. Кар’єрний хаб» з питань кар’єрного розвитку, можливостей навчання, копмлексного кар’єрного супроводу.
- Навчання/підтримка команд створених соціальних підприємств з питань командоутворення, управління конфліктами, розробки політик та інструкцій роботи з клієнтами, побудови КРІ та системи мотивації персоналу СП.
- Організація індивідуальних та групових коучингових та стратегічних сесії для команд соціальних підприємств та керівників ГО.
Форма роботи: консультації можуть надаватися за місцем перебування клієнток притулків/денних центрів/кризових кімнат, на базі соціальних підприємств, а також в особистому кабінеті інтернет-порталу Women Career Hub, скайпом, zоом-зв’язком чи телефоном.
Моніторинг:
- Кар’єрний радник/ця проводить подальший моніторинг успішності кар’єрної підтримки, здійснюючи супровід жінок після надання допомоги з метою оцінки успіху проведеної роботи та розуміння необхідності подальшої підтримки.
- Здійснює моніторинг, нагляд та підтримує подальшу комунікацію з підприємствами та роботодавцями, оцінюючи успішність підготовки та адаптації жінок на робочому місці.
- Здійснює контроль якості наданих послуг за оцінкою якості підтримки клієнтками та підприємствами.
- Сприяє поширенню успішних кейсів серед клієнток притулків/денних центрів/кризових кімнат та потенційних клієнтів.
Інші види діяльності можуть включати:
- Адміністративний супровід та підтримка організації професійних курсів для жінок, постраждалих від домашнього/ґендерно зумовленого насильства, або жінок, які перебувають у групі ризику потрапляння у випадки насильства.
- Листування, ведення переговорів з потенційними роботодавцями, а саме підприємствами, організаціями та установами.
- Здійснення публікацій у соціальних мережах та порталах з пошуку роботи.
- Підготовка клієнток до інтерв’ю в ЗМІ.
- Опис та подання успішних кейсів за встановленою формою за вимогами донору чи УФГЗ.
- Написання звітів та ведення документації в рамках проєкту.
Читайте також: Онлайн-курс «Про гендер – простою мовою для громад»: дедлайн 11 квітня
Бажаний досвід:
- Ступінь бакалавра, пов’язаний з управлінням персоналом, бізнесом.
- Мінімум 3 роки професійного досвіду у сфері бізнесу/консалтингу.
- Підтверджений досвід проходження психологічних тренінгів, курсів з мотивації чи розвитку персоналу буде перевагою.
- Глибоке розуміння тенденцій ринку зайнятості України.
- Досвід публічних виступів, проведення презентацій та ведення перемовин.
- Відмінні навички роботи з Microsoft Office, а також соціальними мережами, дистанційними формами зв’язку.
- Особиста проактивність та висока мотивація.
- Відмінні комунікаційні навички.
- Вміння працювати в команді для досягнення організаційних цілей.
Кандидати, які відповідають вимогам, повинні надсилати резюме та супровідний лист українською на anastasiia.liadneva@healthright.org до 9 квітня 2021 р. (тема листа Career advisor – [Ваше ім’я та прізвище]).
50%