Індійська народна партія через запровадження проєктів, спрямованих на допомогу жінкам, отримала перемогу на виборах 2016 року, а тому успішно втілює цю ж стратегію і під час нинішньої кампанії. Про це повідомляє Times of India.
У 2016 році прем’єр-міністр Індії Нарендра Моді, представник Народної партії, започаткував проєкт Pradhan Mantri Ujjwala Yojana (PMUY). Суть кампанії полягала у тому, аби надати доступ до газу сім’ям, які перебувають за межею бідності. Зокрема, це допомога жінкам із сільської місцевості, які для приготування їжі використовували вугілля та коров’ячий гній, що негативно позначалося на їхньому здоров’ї. У межах програми витратили понад 80 мільярдів євро.
Серед інших ініціатив, які впроваджували для жінок, це будівництво громадських туалетів та підключення будинків до електрики.
Читайте також: Вибори в Індії: політики як мантру повторюють, що «жінки важливі»
Саме ці ініціативи, на думку аналітиків, стали виграшною стратегією для партії. У результаті у 2017 році Народна партія Індії прийшла до влади.
У 2022 році у штаті Уттар-Прадеш плануються вибори. І відтепер Йогі Адітьянатх, головний міністр штату, знову повертається до активного впровадження проєктів, кінцевими бенефіціарами яких є саме жінки.
Зараз тут знову запроваджують проєкт PMUY. Влада вже визначила 20 тисяч домогосподарств, які отримають безкоштовне підключення до газу.
«У сезон дощів люди часто лягають спати голодними або готують їжу на мокрих дровах, що створює задимлення у домівках. А це негативно позначається на здоров’ї усієї сім’ї. Завдяки нашій ініціативі, більше таких проблем не буде», – прокоментував Йогі Адітьянатх.
Він також додав, що ці проекти є «поворотним моментом у житті багатьох жінок та стають новою віхою у розширенні прав і можливостей жінок».
Жінки: 50%