Платформа «Жінки – це 50% успіху України» – це соціальний проєкт, спрямований на активізацію та підтримку жінок в громадському та політичному житті, врівноваження представництва жінок та чоловіків на ключових позиціях заради пришвидшення створення справді європейської моделі суспільства.
Жінки на рівні з чоловіками страждають від війни, економічної кризи та корупції і мають потенціал сприяти процесам встановлення миру, відбудови та реформування країни. Відкладати питання рівноправної участі жінок в ухваленні рішень – відкладати реформи та втрачати величезний потенціал.
Взаємодія з авторками та авторами
Хто пропонує теми?
У нас є доволі широкий пул авторок та авторів, який час від часу оновлюється новими іменами. Ми зацікавлені вибудовувати співпрацю з журналістками та журналістами, які працюють на фрілансі. Замовляємо в них тексти (пропонуємо писати на ту чи іншу тему), а також готові до обговорення тематики майбутніх матеріалів і радо йдемо на контакт, якщо автор чи авторка самі пропонують тему та формат.
Чого ми не публікуємо?
Ми не публікуємо матеріалів, які не відповідають тематиці нашого сайту (дивитися попередні пункти), а також тих, у яких є гендерна дискримінація, сексизм або гендерні стереотипи. Також у нас ви не знайдете піару та реклами (і не надсилайте, будь ласка, запитів про розміщення посилань за гроші).
Як відбувається спілкування з авторками та авторами?
Конструктивно, продуктивно й коротко. Зазвичай ми попередньо обговорюємо тему й формат майбутньої публікації, при потребі можемо попросити детальний план. Також встановлюємо дедлайн і очікуємо на текст у визначений час.
Який обсяг матеріалу?
Усе залежить від формату й рубрики, у якій публікуватиметься текст. Нам не йдеться про кількість знаків, а радше про якість написаного. Якщо це колонка, то бажано до трьох тисяч знаків. Аналітична стаття — 5-7 тисяч. Лонгрід, звісно, має бути довшим.
Зрештою, тут варто пам’ятати, що навіть найдовший текст можна прочитати на одному диханні, якщо він майстерно написаний. А можна занудьгувати вже після перших двох абзаців.
Які ще є вимоги до текстів?
- Оптимізація для пошукових систем. Якщо ви не знаєте, що це, — поцікавтеся. Ми ж своєю чергою просимо в авторок та авторів, щоб вони дотримувалися бодай кількох обов’язкових вимог: розуміти, про що ви пишете (ключове слово) і щоб це було помітно з заголовка та структури тексту. Так, ключове слово має бути в заголовку, у першому реченні, а також у кількох підзаголовках. Крім того, подбайте, щоб було мінімум довгих речень (складнопідрядні та складносурядні бажано ділити на прості).
- Заголовок пропонує авторка чи автор, але ми можемо його змінити (часто робимо це разом, обговорюючи в листуванні різні варіанти). Він має бути коротким (в ідеалі), привертати увагу, відповідати змісту написаного й містити ключові слова.
- Підзаголовки мусять бути, якщо текст великий (і якщо невеликий, бажано теж). Кожен блок – до 300 слів (не символів, а саме слів). Це допомагає краще структурувати матеріал і спрощує для аудиторії сприйняття теми.
- Лід (або ж перший абзац). Він має не лише коротко передавати зміст тексту, а й переконувати-пояснювати читачам і читачкам, чому варто читати далі.
- Висновки. Ми проти надмірного моралізаторства й «розжовування» теми в кінці тексту. Якщо ви його майстерно написали, то читачі й читачки здатні самотужки зробити висновки після прочитання. І треба поважати їхнє право на це.
- Коментарі експертів. Подбайте про те, щоб вони були доречні, цікаві й живі. Якщо від вас вимагають узгодити текст до публікації, зробіть це до того, як віддасте матеріал до друку.
- Редагування. Текст проходить кілька етапів перевірки на відповідність темі, грамотність тощо, але ми очікуємо від авторів та авторок, що вони сумлінно виконують свою роботу й не лише проводять перевірку фактів, а й знають, де треба ставити кому, а де тире.
- Посилання. Бажано не на сторонні сайти, а на матеріали проєкту, які відповідають тематиці того, про що ви пишете. А також, звісно, на ті джерела, звідки ви берете інформацію.
- Ілюстрації. Якщо у вас є побажання щодо візуального оформлення тексту, повідомте про це. До вас дослухаються або ні. Однак ви завжди можете запропонувати своє бачення й пояснити, чому так буде краще. Вимоги до світлин: формат jpg, розмір 1200 на 800 (можна менше, але не більше).
- Мова: Українська. Літературна, без обсценної лексики, але можна використовувати сленг чи діалектизми там, де це доречно (наприклад, щоб передати пряму мову героїні чи героя);
- Надсилати матеріали бажано за допомогою Google Docs (там можна відразу редагувати й обмінюватися ремарками). Подбайте, будь ласка, про те, щоб ваші тексти були максимально охайними (уніфіковані шрифти, лапки «ялинкою» і ніяких дефісів (-) замість тире (–);
Коли буде публікація?
У нас є редакційний план, але він дуже гнучкий і туди постійно вносяться якісь корективи. Тому не варто час від часу нагадувати про себе й запитувати, коли текст побачить світ. Щойно це станеться, ви обов’язково дізнаєтеся.
Коли матеріал виходить, ми дуже заохочуємо вас долучатися до його поширення, зокрема й у соцмережах.
Куди і як писати?
На електронну адресу [email protected]. Або ж стукати до нас у соцмережах (фейсбук чи фейсбук головної редакторки Вікторії Кобиляцької). Тільки не пишіть нам, будь ласка, опівночі в неділю — не так ефектно, але значно ефективніше буде, якщо ваш лист знайде нас у робочий час.
Ініціатором проекту є Національний Демократичний Інститут, який є неприбутковою, неурядовою організацією, яка не пов’язана з жодною політичною силою. Метою НДІ є сприяння зміцненню демократичних інституцій у всьому світі завдяки більш активній участі громадян.
Сайт створено завдяки щедрій підтримці британського народу через Міністерство закордонних справ, у справах співдружності та розвитку в рамках Фонду розвитку ефективного врядування. Думки, висловлені тут, належать авторам/кам та не обов’язково відображають погляди Міністерства закордонних справ, у справах співдружності та розвитку або Уряду Її Величності.