Міністерство інформаційної політики України презентувало комунікаційну кампанію «В професії всі рівні». Презентація відбулася в п’ятницю, 15 лютого, в Укрінформі.
Ідеться про серію відеороликів про гендерну рівність в професійній діяльності, що покликані протидіяти стереотипам про поділ професій на «жіночі» та «чоловічі» та продемонструвати українцям, що професійність не має статі. Концепція проекту була розроблена спільно з експертами громадської організації Ліга захисту жінок «Гармонія рівних» в рамках проекту «Медіа без упереджень: Слова мають значення».
«Ці сюжети в душі про те, що нас відрізняє тільки фізіологія. Все інше, з точки зору прав, є рівним, і має бути рівним», – пояснила перша заступниця міністра інформаційної політики України Еміне Джапарова.
Вона також розповіла про власний досвід, коли опинилася в неприємній ситуації через гендерні стереотипи.
«Медіа часто допускають дискримінацію жінок. Навіть у заголовках. От, наприклад, коли було моє призначення, одне з українських ЗМІ видало заголовок «Блондинка Стеця ждет следующих указаний», – пригадала Джапарова.
За її словами, відеоролики були відзняті на підтримку Стратегії гендерної рівності Ради Європи на 2018-2023 роки.
«Міністерство витратило приблизно 1 млн гривень на виконання і розробку цього контенту», – розповіла перша заступниця міністра.
Зазначимо, що творці роликів вирішили цілковито проігнорувати використання фемінітивів, пояснюючи, що своєрідним викликом є те, що йдеться про протидію стереотипам, а якщо додати до цього ще й спротив, який існує в суспільстві, щодо вживання фемінітивів, то це істотно знизило б ефективність контенту.
«Але ми подумаємо над цим. Міністерство тільки почало впроваджувати цей контент, який присвячений темі гендерної рівності, тому я думаю, що ми розглянемо таку можливість для себе», – запевнила Джапарова.
50%