Жінки — це 50% успіху України

  • Головна
  • Про нас
  • Статті
  • Анонси
  • Спецпроєкти
  • Навчальні матеріали
  • Дослідження
  • Мультимедіа
Жінки — це 50% успіху України
Головна Навчальні матеріали (сторінка 4)

Навчальні матеріали

Навчальні матеріали

Частина 3 – А/Б тест

Avatar  SuperUser50 SuperUser50
17.03.2018
Навчальні матеріали

Частина 2 – Контактування з виборцями

Avatar  SuperUser50 SuperUser50
17.03.2018
Навчальні матеріали

Частина 1 – Скринька повідомлень

Avatar  SuperUser50 SuperUser50
17.03.2018
Навчальні матеріали

Школа виборчої кампанії: Де шукати невидимих виборців?

Avatar  Редактор
16.02.2018
Навчальні матеріали

Школа виборчої кампанії: До яких виборців іти насамперед?

Avatar  Редактор
26.01.2018
1234Сторінка 4 of 4

Колонки

Ірина Тишко

Сексизм як загроза демократії

Ірина Дробович

Що таке феміністична зовнішня політика

Євгенія Кулеба

Як культурна спадщина підтримує нас під час війни

Олександра Сахарук

Чи справді в українській армії немає статі?

Лідерки не народжуються, а виростають із маленьких дівчаток

Більше публікацій

Анонси

Відбір жіночих організацій

Відбір жіночих організацій для проєкту з розвитку оргспроможності

50%
23.01.2025
Тренінг із впровадження Принципів розширення прав і можливостей жінок (WEPs) 2025

Тренінг із впровадження принципів розширення прав та можливостей жінок

50%
15.01.2025
Конкурс проєктів для жіночих організацій

Конкурс проєктів для ромських жіночих організацій, дедлайн 10 лютого

50%
13.01.2025

Тендер на розробку комунікаційної кампанії з упровадження планів дій 1325

50%
08.01.2025

Конкурс грантів «Сприяння у виконанні обласних планів дій 1325»

50%
26.12.2024
Більше публікацій


Навчальні матеріали

Дорожня карта щодо приєднання та розробки плану дій відповідно до Європейської хартії рівності жінок і чоловіків у житті місцевих громад

Крок 7 із кібербезпеки виборчої кампанії: Інформаційні операції та зв’язки з громадськістю

Крок 6 із кібербезпеки виборчої кампанії: Мережі

  • ‹
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ›
Loading...

Дослідження

Можливості та перешкоди на шляху демократичного переходу в Україні, грудень 2017

Можливості та перешкоди на шляху демократичного транзиту України, липень 2017

Ставлення до жіночої політичної участі в Україні, лютий 2016

  • ‹
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • ›
Loading...

Жіночі обличчя лідерства

Наталія Озерянська

перша заступниця селищного голови Олександрівської ОТГ

Іванна Климпуш-Цинцадзе

Голова Комітету Верховної Ради з питань інтеграції України до ЄС

Юлія Вусенко

депутатка Луцької міської ради.

Ніна Мазур

очільниця громадської організації «У єднанні – сила!» із Новоукраїнки

Лариса Денисенко

юристка, письменниця, ведуча «Громадського радіо»

Світлана Спажева

Голова Покровської об’єднаної територіальної громади

Інна Ящук

депутатка Хмельницької обласної ради

Лілія Леонідова

депутатка Одеської міської ради, очолює депутатську групу «Рівні можливості»

Алла Квач

мер міста Заліщики на Тернопільщині

Наталія Сербин

волонтерка, громадська активістка, заступниця голови Івано-Франківського осередку «Української Галицької партії»

Юля Гвоздович

Депутатка Львівської міської ради, голова ГО «Батьки в дії», пластунка

Про нас

«Жінки — це 50% успіху України» – це соціальний проект, спрямований на активізацію та підтримку жінок в громадському та політичному житті, врівноваження представництва жінок та чоловіків на ключових позиціях заради пришвидшення створення справді європейської моделі суспільства.
Сайт створено завдяки щедрій підтримці британського народу через Міністерство закордонних справ, у справах співдружності та розвитку в рамках Фонду розвитку ефективного врядування. Думки, висловлені тут, належать авторам/кам та не обов'язково відображають погляди Міністерства закордонних справ, у справах співдружності та розвитку або Уряду Її Величності.

Партнери


За умови повного або часткового використання iнформацiї гіперпосилання на «Жінки — це 50% успіху України» є обов'язковим.
Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій, а рекламної інформації — рекламодавці. Думка редакцiї може не збiгатися з думкою авторiв.