Головна Анонси Тендер на моніторинг гендерночутливого контенту у ЗМІ: дедлайн 24 вересня

Тендер на моніторинг гендерночутливого контенту у ЗМІ: дедлайн 24 вересня

4
443

Інститут розвитку регіональної преси оголошує відкритий тендер на проведення медійного моніторингу. 

Послугу надаватимуть у рамках проєкту «Кампанія проти сексизму в медіа та політиці «Повага» та «Платформа «Жінки – це 50% успіху України», що реалізується за підтримки Національного демократичного інституту.

Тендер має на меті пошук підрядника – виконавця комплексної послуги із медійного моніторингу для:

  • визначення кількості медіа, що створюють гендерночутливий контент (традиційних і цифрових, національного та місцевого рівня);
  • визначення кількості та якості гендерночутливого контенту, який створюють ці медіа.

Дедлайн для подання тендерних пропозицій – до 23:59, 24 вересня (2021).

Організатори повідомлять результати учасникам тендера електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів від дати ухваленого рішення про визначення переможців – до 18:00, 8 жовтня (2021).

Критерії відбору переможця:

  • відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення; 
  • відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення; 
  • якість, повнота, гнучкість методології медійного моніторингу; 
  • необхідний та достатній склад команди підрядника; 
  • широке охоплення медіа різного рівня та типу; 
  • реалістичність термінів надання послуги; 
  • якість обробки і зручність оформлення результатів моніторингу. 
  • прийнятна ціна, умови оплати та умови надання послуги.

Більше деталей та вимог щодо тендеру дивіться на сайті ІРРП.

50%

Більше публікацій
Більше публікацій 50%
Більше публікацій Анонси