Головна Анонси Тендер НДІ на проведення гендерної медійної кампанії: дедлайн 15 травня

Тендер НДІ на проведення гендерної медійної кампанії: дедлайн 15 травня

0
1,712

Тендер НДІ на проведення національної медійної кампанії: дедлайн 15 травня

Національний демократичний інститут (НДІ) в рамках програм «Сприяння рівності та протидія дискримінації» та «Підтримка жінок-лідерок в Україні» оголошує тендер на розробку та реалізацію національної медійної кампанії, пише Гурт.

Метою кампанії є підвищення поінформованості громадськості щодо переваг рівноправної участі жінок та чоловіків у політичному житті та активізація виборців/-чинь напередодні місцевих виборів 2020 року. А також посилення інклюзивного виборчого процесу шляхом:

● сприяння більш активній участі жінок у політичному житті та процесі прийняття рішень,
● сприяння більш інклюзивному політичному представництву вразливих груп населення.

Національна медійна кампанія має посилювати наявні комунікаційні платформи та проєкти НДІ, що сприяють політичній участі та лідерству жінок.

Повідомляється, що медійна кампанія має ґрунтуватись на фактах і стратегії, а також включати конкретні заклики до дії. НДІ може надати обраній агенції наявні програмні матеріали, такі як звіти про дослідження громадської думки, стратегії й комунікаційні продукти. НДІ також планує проведення фокус-груп для вдосконалення стратегії та ключових повідомлень майбутньої кампанії. Обрана агенція не нестиме жодних витрат, пов’язаних із організацією фокус-груп. Комунікаційний аналіз має включати безпосередньо аналіз каналів комунікації, а також ретельне вивчення стейкхолдерів/-ок та факторів, які можуть позитивно або негативно вплинути на їхню поведінку. Матеріали, розроблені в рамках кампанії, мають бути цікаві та зрозумілі широкій аудиторії, викликати позитивні емоції та відповідати культурному контексту.

Очікується, що кампанія буде підсилена через залучення лідерів/-ок громадської думки, які мають вплив на цільові групи проєкту.

Тендерна заявка повинна включати:

● Аналіз ситуації щодо рівності чоловіків та жінок у політичній сфері в Україні.

● Аналіз цільової аудиторії, визначення профілів цільової аудиторії, аналіз стейкхолдерів/-ок та лідерів/-ок думок. Цільова аудиторія повинна бути визначена відповідно до комунікаційних та адвокаційних цілей кампанії.

● Креативна ідея та концепція кампанії, що відповідають цілям кампанії. Концепція має відображати поведінкові зміни цільових аудиторій, ключові повідомлення та активності.

● Комунікаційний та медіа план. План комунікацій повинен бути технічно обґрунтованим, враховувати норми та культурні моделі спілкування, бути гендерно чутливим, інклюзивним і доступним для людей з інвалідністю та для сільського населення. Може включати інноваційні підходи.

● Візуалізація креативної ідеї у запропонованих каналах комунікації.

● План моніторингу та оцінювання впливу комунікаційної кампанії, контролю за її успішним та вчасним впровадженням, а також досягненням поставлених цілей. План моніторингу та оцінювання повинен включати індикатори ефективності та методи вимірювання результативності кампанії.

● План реалізації кампанії. План реалізації кампанії має включати графік виконання робіт, розробки та розповсюдження матеріалів, а також план залучення стейкхолдерів/-ок, таких як лідери/-ки громадянського суспільства, обрані посадовці/-иці, кандидати/-ки та політичні партії, медіа, широка громадськість, тощо.

● Бюджет, включаючи розподіл витрат за кожним компонентом та витрати на персонал (включаючи ПДВ).

Детальні умови щодо участі в тендері ви можете знайти в прикріпленому PDF-файлі українською мовою – «NDI National Media Campaign RFP 15042020». 

Кінцевий термін подачі заявки – 15 травня 2020 року.

У разі виникнення запитань, звертайтеся до координаторки програми «Жінки-лідерки» Лали Зінкевич за адресою: [email protected].

50%

Більше публікацій
Більше публікацій 50%
Більше публікацій Анонси