Головна Статті У першому читанні Рада проголосувала за санкції проти сексизму в рекламі

У першому читанні Рада проголосувала за санкції проти сексизму в рекламі

2
917
Сексизм у рекламі

Верховна Рада ухвалила в першому читанні законопроєкт, спрямований на протидію дискримінації за ознакою статі у сфері реклами. За це рішення 4 березня проголосувало 266 народних депутатів.

У законопроєкті № 3427 пропонується внести зміни до Закону «Про рекламу». Зокрема визначаються поняття «дискримінаційна реклама» та «дискримінаційна реклама за ознакою статі».

«Законопроєкт № 3427, проголосований у першому читанні, не про ханжество. Як і ця жахлива реклама, що культивує неповагу до жінки, зовсім не про розкутість і креатив. Наразі ми зовсім не намагаємося всіх «набити по руках», а прагнемо змінити культуру української реклами. Тому що маркетинг в усьому світі вже давно робиться з огляду на повагу до кожної особистості», – так прокоментувала результати голосування народна депутатка Євгенія Кравчук, «Слуга народу», яка є однією з 45 авторів документу.

Читайте також: Ліга захисту прав жінок спрямувала 270 скарг на сексизм в рекламі

Згідно з текстом законопроєкту, забороняється вміщувати в рекламі твердження або зображення про інтелектуальну, фізичну, соціальну чи іншого виду перевагу однієї статі над іншою, або про стереотипність ролі чоловіка і жінки.

Крім цього, забороняється принижувати гідність людини за ознакою статі; демонструвати насильство за ознакою статі; містити зображення тіла людини або частини тіла виключно як сексуальний об’єкт з метою залучення уваги споживача, або натяки (слова, звуки, зображення) на сексуальні відносини, які не мають прямого стосунку до рекламованого продукту або способу його споживання.

Зазначимо, що наразі закон не містить прямої норми, яка забороняє використовувати сексистські зображення або висловлювання в оголошеннях.

Також законопроєктом пропонується посилити відповідальність за порушення закону та посилити захист прав споживачів реклами. Зокрема у разі порушення рекламодавець має сплатити штраф у п’ятикратному розмірі мінімальної заробітної плати. У той же час, повторне вчинення такого порушення протягом року тягне за собою штраф у 30-кратному розмірі вартості розповсюдженої реклами.

50%

Більше публікацій
Більше публікацій 50%
Більше публікацій Статті