ООН Жінки в Україні відкрили дві вакансії: міжнародний/-а консультант/-ка та асистент/-ка з інформаційних технологій. Дедлайни подання заявок на обидві вакансії у січні.
Міжнародна/-ий консультантка/-т
Фахівчиня чи фахівець займатиметься проведенням фінальної оцінки проекту «Розбудова мирного, демократичного та гендерно рівноправного суспільства в Україні — Фаза ІІ».
Консультантка/-т виконуватиме низку завдань, зокрема:
- початковий звіт і планування (розробка звіту, в якому буде представлено пропонований план проведення остаточної оцінки проєкту);
- перший проєкт звіту про оцінку проєкту (написання звіту про оцінку проєкту на основі детального кабінетного аналізу та інтерв’ю/обговорень у фокус-групах);
- семінар зі зворотного зв’язку, остаточний звіт про оцінку проекту та розповсюдження (підготовка та проведення комплексного семінару із залученням команди проєкту та колег із ОГ).
Необхідні навички та досвід
- вчений ступінь (магістр) у галузі права, політології, прав людини, гендерних досліджень, соціальних наук, ділового адміністрування, досліджень розвитку або суміжної галузі;
- щонайменше п’ять років професійного досвіду у сфері гендерної рівності та/або розширення прав і можливостей жінок;
- досвід оцінки, оцінювання або аудиту проєктів розвитку, програм, політики та стратегій із використанням інноваційних підходів;
- знання українського контексту та гендерної рівності буде істотною перевагою;
- попередній досвід проведення гендерних оцінок, аудитів або оцінок у складних обставинах, таких як війна, буде перевагою;
- попередній досвід роботи з агентствами розвитку та Організацією Об’єднаних Націй буде корисним, особливо робота з ООН Жінки.
- володіння англійською мовою.
Вакансія відкрита до 23 січня. Планується, що консультантка/-т почне роботу із 12 лютого.
Більше про вакансію та умови подання, дивіться на сайті організації.
Асистентка/-т із інформаційних технологій (контракт Волонтерів ООН)
Під прямим керівництвом Операційного менеджера Волонтер ООН виконуватиме такі завдання:
- впроваджуватиме стратегії інформаційних технологій та нові технології відповідно до стандартів корпоративного управління інформацією та технологій, інструкцій та процедур;
- забезпечуватиме ефективне функціонування апаратно-програмного забезпечення представництва в країні;
- забезпечуватиме ефективне адміністрування мережі;
- надаватиме послуги веб-менеджменту;
- надаватиме адміністративну підтримку з питань інформаційних технологій;
- надаватиме технічну підтримку та консультації персоналу офісу в країні;
- інші завдання.
Необхідні навички та досвід
- три роки досвіду роботи з ІТ-середовищем, апаратним/програмним забезпеченням телекомунікаційних засобів, досвід роботи з програмою SharePoint є перевагою;
- достатня загальна комп’ютерна грамотність, включаючи знання різноманітних програм MS Office (Excel, Word тощо) та пошти/інтернету, знайомство з управлінням базами даних;
- бакалавр із дворічними або еквівалентними сертифікатами з інформаційно-комунікаційних технологій або з іншими професійними сертифікатами також будуть прийнятними;
- вільне володіння українською та англійською мовами;
- ступінь магістра або еквівалент у галузі інформатики, комп’ютерної інженерії чи інформаційних технологій;
- рекомендується сертифікація Cisco Meraki та Microsoft Azure Fundamentals. Microsoft Azure Administrator Associate або Equivalent є додатковою перевагою. Якщо сертифікація недоступна на момент прийому на роботу, її слід отримати впродовж 6 місяців.
Вакансія відкрита до 16 січня.
Планується, що консультантка/-т почне роботу із 22 січня.
Більше про вакансію та умови подання, дивіться на сайті організації.