Головна Анонси Круглий стіл «Моделі гендерної презентації в мас-медіа та рекламі»: дедлайн 5 квітня

Круглий стіл «Моделі гендерної презентації в мас-медіа та рекламі»: дедлайн 5 квітня

0
913

У рамках Всеукраїнської науково-практичної конференції «Медіапростір: проблеми і виклики сьогодення» 18 квітня відбудеться круглий стіл «Моделі гендерної презентації у мас-медіа та рекламі».

Ключові теми для обговорення:

•стереотипізації жіночого і чоловічого образів у медіа та рекламній продукції;
•гендерночутливий медіапростір: недискримінаційна мова та толерантність у ЗМІ;
•гендерний дисбаланс: суспільні проекції та відтворення у медіа;
•гендерні ідентичності та моральні паніки: роль медіа;
•гендер через призму соціологічних даних та їхнє висвітлення в ЗМІ;
•гендер, армія, медіа у взаємовпливах.

Для участі у конференції потрібно зареєструватися за посиланням до 05 квітня 2019 року. Реєстрація передбачає завантаження матеріалів конференції та відгуку наукового керівника (для студентів та аспірантів).

Де: Інститут журналістики, вул. Юрія Іллєнка, 36/1, м. Київ

Коли: 18 квітня, із 13:30 по 17:30

50%

Більше публікацій
Більше публікацій 50%
Більше публікацій Анонси