Головна Статті Недолуга реклама про COVID-19: Уряд Британії розкритикували за сексизм

Недолуга реклама про COVID-19: Уряд Британії розкритикували за сексизм

0
536
Сексистська соціальна реклама, після появи якої уряд Великої Британії розкритикували в соцмережах.
Сексистська реклама викликала обурення
Зображення: HM Government/Twitter/PA

Уряд Великої Британії розкритикували після того, як з’явилася сексистська соціальна реклама, де жінка займається хатньою роботою, у той час як чоловік відпочиває на канапі, пише The Guardian.

Після хвилі обурення урядовці спробували відмежуватися від офіційної реклами «Залишайтеся вдома. Рятуйте життя», яка поширювалася в соціальних мережах.

На картинці зображені жінки, які прибирають, прасують, а також дають раду дітям, котрі навчаються вдома. Тим часом чоловік лежить на канапі й відпочиває. Це зображення відкликали, але лише після того, як воно стало вірусним і викликало шквал незадоволення та критики.

В уряді відразу відхрестилися від реклами, наголосивши, що вона насправді не відображає погляд можновладців на жіночу працю.

Читайте також: Не будь розпатланою: Guardian дивується із сексистських порад корейських чиновників

Так, речник прем’єра заявив: «Ми оприлюднювали інформацію впродовж пандемії, … а реклама не відображає нашого погляду на жінок, тому ми її прибрали».

У свою чергу, депутатка-консерваторка Керолайн Нокс, очільниця комітету у справах жінок та гендерної рівності, поширила це зображення у Twitter і прокоментувала: «Хтось схвалив оприлюднення цієї реклами».

Лідерка Партії рівності жінок Менду Рід переконана, що така реклама свідчить, що в уряді не мають уявлення про гендерну рівність.

«Такі рольові моделі змушують мою кров закипати. Люди, які зробили це, – динозави. Тут ідеться про кризу компетентності в уряді. Внаслідок чого від жінок очікують, що вони будуть працювати, дбати про дітей і навчати їх, не отримуючи жодної підтримки. Урядовцям треба негайно дізнатися, якими є реалії виховання дітей під час пандемії, інакше їхні «витвори мистецтва» будуть нагадувати 50-ті роки минулого століття», – сказала Рід.

У Британії за попередніми підрахунками матері вдвічі частіше, ніж татусі, заявляють, що їм доводиться брати відпустки без збереження заробітної плати через закриття шкіл або хвору дитину. Це породжує побоювання, що економічні наслідки пандемії непропорційно лягають на плечі жінок.

Травневий звіт Інституту фіскальних досліджень та Інституту освіти UCL показав, що матері в Англії частіше, ніж батьки, втрачали роботу під час суворого карантину, або могли працювати, сконцентрувавшись на роботі, тільки одну оплачувану годину, в той час, як у чоловіків це було три години.

Читайте також: Уряд Малайзії вибачився за сексистські поради жінкам під час карантину

Блогерка, яка пише про виховання дітей, Анна Вайтхаус зауважила: «Демонструвати, що чоловік б’є байдики, тоді як жінки працюють – тут є частка правди, але це не може бути санкціоновано зверху. Як це взагалі схвалили для поширення в 2021 році?».

Лейбористка Іветт Купер додала: «І це послання уряду жінкам і дівчатам країни в 2021 році! Виявляється, сексизм із 1950-х теж швидко поширюється».

Фелісія Віллоу з благодійного Товариства Фосетта запитала, чому знадобилася негативна реакція громадськості, щоб продемонструвати, що такі зображення – неприйнятні.

«На жінок ліг тягар впливу пандемії вдома та на роботі, тож уряд мусить терміново визначитися зі своїми пріоритетами, а не поширювати застарілі й безглузді стереотипи», – підсумувала Віллоу.

50%

Більше публікацій
Більше публікацій 50%
Більше публікацій Статті