Головна Навчальні матеріали Школа виборчої кампанії від Шеннон О‘Коннел: Аналіз виборців/виборчинь

Школа виборчої кампанії від Шеннон О‘Коннел: Аналіз виборців/виборчинь

0
615

Аналіз виборців/виборчинь дозволяє політичній партії та її кандидатам/кандидаткам проаналізувати ключові регіони, у яких їхні пріоритети збігаються з пріоритетами виборців/виборчинь, яких вони намагаються переконати та мобілізувати на виборах. Ця інформація допоможе управляти та спрямувати ключове повідомлення кампанії партії, буде використана у підготовці стратегій налагодження контактів та комунікації з виборцями/виборчинями,  а також дозволить визначити ключові питання та характерні риси, які партія повинна окреслити під час виборчої кампанії.

Стосунки між політичними партіями та виборцями/виборчинями часто розпочинаються на рівні базових потреб, коли партії розглядають себе як організації, які надають послуги, що займаються такими справами як доставка продуктів харчування чи припасів у громади, або створення власних шкіл чи медичних закладів. Вони можуть пропонувати тренінги чи курси на місцях, щоб підвищити спроможність та покращити навички серед громадян/громадянок.

З часом очікування виборців/виборчинь починають змінюватись, і причини їхньої підтримки партії змінюються від більш матеріальних до більш мотивуючих: вони хочуть бачити, що справи у них та їхніх дітей покращуються. Виборці/виборчині стомлюються від ситуативних рішень проблем – таких як мобільні медичні клініки і навчальні курси, що з’являються, як тільки наближаються вибори – і прагнуть довготермінових рішень.

Тому політичним партіям потрібно вирішувати, як зв’язатися з виборцями/виборчинями на більш мотивуючому рівні. Часто це передбачає звернення уваги на такі речі як цінності, ставлення, проблеми та лідерські якості, які політична партія поділяє зі своїми прихильниками/прихильницями. Визначення того, що є спільного між партіями та виборцями/виборчинями у цих сферах, називається аналізом виборців/виборчинь.

Завдання 9: Аналіз виборців/виборчинь

Пригадайте стосунки вашої партії або кандидата/кандидатки від вашої партії з прихильниками/прихильницями та розгляньте наступні категорії. Визначте цінності, ставлення, проблеми та лідерські якості, які кандидати/кандидатки чи партія і її прихильники/прихильниці вважають важливими. Ці питання є мостами між політичною партією чи кандидатом/кандидаткою та їхніми прихильниками/прихильницями, а також основою спілкування з виборцями/виборчинями в рамках кампанії.

Цінності – це переконання щодо того, що є правильним, що неправильним, а що важливим. Члени/членкині цільової аудиторії кампанії (виборці A, B та/або C) поділяють з партією чи кандидатом/кандидаткою наступні цінності:

________________________________________________________________
___________________________________

Ставлення – це точки зору або настрої щодо того, яким чином варто вирішувати певні питання. Члени/членкині цільової аудиторії кампанії (виборці A, B та/або C) поділяють з партією чи кандидатом/кандидаткою наступні цінності:

________________________________________________________________
________________________________________________________________

Проблеми – це теми або питання, що постають перед суспільством. Члени/членкині цільової аудиторії кампанії (виборці A, B та/або C) поділяють з партією чи кандидатом/кандидаткою стурбованість щодо наступних питань:

________________________________________________________________
________________________________________________________________

Лідерські якості – це ознаки та характерні риси, які визначають лідера/лідерку. Члени/членкині цільової аудиторії кампанії (виборці A, B та/або C) спільно зацікавлені бачити наступні лідерські якості:

________________________________________________________________
________________________________________________________________

50%

Читайте також:

Школа виборчої кампанії від Шеннон О‘Коннел: Демографічний таргетинг на практиці

Школа виборчої кампанії від Шеннон О‘Коннел: Географічний таргетинг

Школа виборчої кампанії від Шеннон О‘Коннел: Визначення цільового показнику голосування

Школа виборчої кампанії: Де шукати невидимих виборців?

Школа виборчої кампанії: До яких виборців іти насамперед?

Школа виборчої кампанії від Шеннон О‘Коннел: Електоральне середовище

Школа виборчої кампанії від Шеннон О‘Коннел: Як провести SWOT-аналіз?

Більше публікацій
Більше публікацій Леся Ганжа
Більше публікацій Навчальні матеріали