Головна Навчальні матеріали Школа виборчої кампанії від Шеннон О‘Коннел: Демографічний таргетинг на практиці

Школа виборчої кампанії від Шеннон О‘Коннел: Демографічний таргетинг на практиці

0
770

Демографічний таргетинг – це процес, завдяки якому політична партія та її кандидати/кандидатки оцінюють, люди якого типу схильні їх підтримувати.

       Школа виборчої кампанії від Шеннон О‘Коннел: Демографічний таргетинг

Перегляньте уривки зразку даних перепису, які наведено нижче. Припустіть, що ці дані стосуються B-регіонів вашої партії чи кампанії – регіонів, у яких наявних значний потенціал для збільшення вашої підтримки, однак там існує сильна конкуренція з боку інших партій чи кандидатів/кандидаток. Обміркуйте, що дані цього типу можуть означати для стратегії вашої кампанії, комунікації та заходів з агітаційної роботи з виборцями/виборчинями.

Вік та стать

Наступна таблиця містить інформацію перепису щодо віку та статі жителів певної місцевості. Ознайомтесь з даними та спробуйте відповісти на наступні запитання.

Таблиця 1: Вік та стать

Вік Разом Чоловіки Жінки % чоловіків у порівнянні з кількістю жінок
0-5 1 166 595 571 104,2
5-10 1 750 893 857 104,2
11-17 2 208 1 668 1 540 108,3
18-24 3 624 1 838 1 786 104,4
25-35 2 374 1 168 1 206 96,1
36-45 1 791 882 909 96,1
46-55 1 020 495 525 94,2
56-65 829 402 427 94,1
66-75 477 229 248 92,3
75+ 299 141 158 89,2
Всього 14 580 7 333 7 902 92,7

Кого більше: дорослих чоловіків, чи дорослих жінок? Що це означає з точки зору того, ким буде більшість виборців/виборчинь? Якщо це регіон, який має високий потенціал для збільшення вашої підтримки в рамках кампанії, яким чином ваша кампанія може включити цю інформацію до комунікаційної стратегії та стратегії інформування виборців/виборчинь?

Яка домінуюча вікова група? Яке це має значення для вашої кампанії? Як це вплине на визначення питань, які вам варто обговорювати? Як ви застосуєте цю інформацію для спілкування з виборцями/виборчинями?

Візьміть до уваги кількість населення віком до 17 років. Протягом наступних трьох виборчих циклів майже 4000 нових виборців долучаться до населення виборчого віку. Цей показник складає майже 40% поточної кількості осіб, які мають право голосу. Чи може ваша партія чи кампанія щось зробити, щоб підготуватись до такого зростання?

Запишіть свої ідеї нижче:

________________________________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________
Статус домогосподарств

Розгляньте наступні дані перепису щодо домашніх господарств у регіоні:

Таблиця 2: Статус домогосподарств

Відсоток голів домашніх господарств Чоловіки 70,4% Жінки 29,6%
Статус проживання Власник 1,083 Оренда 1,867 Вакантні 86

Термін «Голови домогосподарств» належить до термінології перепису, він вказує на того, хото несе головну відповідальність за добробут сім’ї або тих, хто живе у одному помешканні. У зв’язку з особливостями структурування соціальних та економічних систем, у багатьох країнах жінка на чолі домашнього господарства може бути ознакою бідності, тому що для жінки може бути складніше отримувати достатньо доходу для підтримки сім’ї. Що означає той факт, що майже 30% домашніх господарств цього регіону очолюють жінки?

Пов’яжіть цей висновок зі спостереженням, зробленим раніше, щодо більшості виборчинь . Чи може бути з цього зроблений висновок для вашої кампанії стосовно жінок та їхні сім’ї, які живуть у бідності? Як це може вплинути на те, які питання ви піднімаєте, і яку політику ви визначаєте як пріоритетну?

Інформація перепису також часто містить дані про забезпеченість житлом у регіоні. У цьому прикладі така інформація надається під заголовком «Статус проживання», зазначаючи, чи люди є власниками будинку, чи його орендують.

Ці дані допоможуть вам визначити, чи люди мають достатньо засобів, щоб стати власниками/власницями будинків. Вони також підкажуть вам, чи є у регіоні доступне чи підходяще житло, залежно від рівня конкуренції на ринку оренди. Низький рівень незайнятої власності свідчить про високий попит на житло, що може означати, що людям з низьким рівнем доходів занадто дорого чи складно отримати до нього доступ.

Що цей приклад свідчить про виборців/виборчинь регіону? Чи вони більше схильні отримувати у власність чи орендувати свої будинки? Чи може забезпечення житлом бути для них важливим питанням? Якби це був район, у якому ви можете поборотись за додаткові голоси, що ця інформація могла б вам сказати про потенційних прихильників/прихильниць?

Запишіть свої ідеї нижче:

________________________________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________
_____________________________________________

Зайнятість та працевлаштування

Іншим важливим питанням є те, як люди заробляють собі на життя, і якою є якість життя, що може бути забезпечена коштами, які вони заробляють, або їхньою здатністю підтримувати себе і свої сім’ї іншими засобами, такими як заняття сільським господарством або якась форма бартеру. Ознайомтесь з таблицею, яка міститься нижче, з даними перепису з того самого регіону.

Таблиця 3: Зайнятість та працевлаштування

Загалом Чоловіки Жінки
Загальна кількість населення 14 580 7 333 7 902
Загальний коефіцієнт економічної активності (%) 44 51 38
Працівники за секторами (%) Первинний 0,52 0,63 0,40
Вторинний 20 19 20
Третинний 76 80 79

Загальний коефіцієнт економічної активності визначається шляхом розділення кількості працюючих на загальну кількість населення, включно з малолітніми дітьми та літніми людьми. (Іншим показником зайнятості, який часто використовується, є уточнений коефіцієнт економічної активності, який порівнює долю працюючих лише з населенням працездатного віку.)

Категорія «Працівники за секторами» дає уявлення про те, чим люди заробляють на життя. Розгляньте наступні визначення:

Первинна економічна діяльність         Люди цієї категорії займаються видобуванням чи збором урожаю з землі, наприклад, сільським господарством, риболовством, добуванням корисних копалин, лісовим господарством та полюванням. Пакування та переробка пов’язаної з цим сировини також вважається частиною цього сектору.

Вторинна економічна діяльність         Включає у себе працю, пов’язану з виробництвом готової продукції, таку як будівництво, машинобудування, виробництво текстилю та одягу, виробництво комп’ютерів та технологій, металообробку та інші форми виробництва.

Третинна економічна діяльність         Це професії, пов’язані з наданням послуг, такі як управління школою або рестораном, туризм та розваги, роздрібний та оптовий продаж, ЗМІ, канцелярські послуги, страхування, охорона здоров’я, банківські та юридичні послуги.

Про що свідчить загальний коефіцієнт економічної активності у вищезазначеному прикладі про місцеве населення? Переважна більшість працюючих у цьому регіоні працює у третинному секторі. Чи можете ви пов’язати це з можливою якістю їхнього життя і тим, які питання можуть бути найважливіші для них з політичної точки зору? Які висновки ви можете зробити щодо рівня освіти та грамотності, і яким чином місцеві жителі схильні отримувати інформацію?

Порівняйте таблицю, що міститься вище, з наступною таблицею. Обидві ці таблиці характеризують один й той самий адміністративний округ, але різні міста. Які відмінності у зайнятості і економічній діяльності спостерігаються між двома містами? Чи впливає це на те, які питання є більш важливими для місцевих виборців? Якби обидва ці регіони були пріоритетними для вашої кампанії, як би це вплинуло на вашу стратегію?

Таблиця 4: Професія і зайнятість

Загалом Чоловіки Жінки
Загальна кількість населення 13,394 6,544 6,850
Загальний коефіцієнт економічної активності (%) 53 60 46
Працівники за секторами (%) Первинний 88 86 92
Вторинний 11 13 8
Третинний 2 2 0,50

Запишіть ваші ідеї нижче:
________________________________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________

Освіта та грамотність
Дані щодо грамотності та доступу до освіти є джерелом життєво важливої інформації для кампанії. Освіта та грамотність є ключовими факторами розвитку. Здатність читати і писати та доступ до якісної освіти мають безпосередній вплив на якість життя людей та їхніх громад, включно з типом роботи, яку вони здатні виконувати, рівнем доходу, який вони очікують отримати, та рівнем фінансової стабільності протягом їхнього життя.

Крім того, вищий рівень освіти пов’язаний з нижчим рівнем бідності. Цей зв’язок особливо важливий для жінок та дітей. Таким чином, інформація щодо освіти часто дозволяє зрозуміти в рамках кампанії можливі ключові питання у певній місцевості і те, як виборці схильні отримувати інформацію.

Дані щодо освіти та грамотності допомагають здійснювати стратегічне керівництво щодо того, як у рамках кампаній має здійснюватись комунікація з місцевими жителями. Наприклад, у регіонах з нижчим рівнем грамотності люди матимуть проблеми з комунікацією кампанії, в рамках якої широко використовуються друковані матеріали, наприклад буклети та маніфести. Жителі регіонів з вищим рівнем грамотності, ймовірно, матимуть доступ до багатьох типів ЗМІ, і в рамках кампаній потрібно буде визначити, які з них цільові виборці/виборчині будуть використовувати найбільш активно.

Дві таблиці, які наводяться далі,  характеризують одне місто. Таблиця 5 містить дані щодо мікрорайону міста, яке значною мірою населяють міські фахівці/фахівчині. Таблиця 6 стосується мікрорайону на околицях міста, в якому живіть працівники/працівниці, що кожного дня їздять на роботу до місця виробництва.

Ознайомтесь з даними обох таблиць та спробуйте відповісти на наступні запитання.

Таблиця 5: Освіта та грамотність

Разом* Чоловіки Жінки
Рівень грамотності серед дорослих 90 97 83
Відсоток осіб віком 6 років та старше, які відвідують школу 81 85 77
Рівень освіти** Жодного 4 0,8 8
Незакінчена початкова 8 0,7 14
Закінчена початкова 3 2 3
Початкова середня 21 13 28
Середня/Технічна 21 18 24
Вище середньої 27 30 24
*Всі значення у відсотках. **Стосується всіх письменних осіб віком 25 років та більше.

Таблиця 6: Освіта та грамотність

Разом* Чоловіки Жінки
Рівень грамотності серед дорослих 70 79 55
Відсоток осіб віком 6 років та старше, які відвідують школу 32 35 29
Рівень освіти** Жодного 10 6 15
Незакінчена початкова 19 2 40
Закінчена початкова 1 1 2
Початкова середня 15 7 23
Середня/Технічна 15 12 18
Вище середньої 3 4 2
*Всі значення у відсотках. **Стосується всіх письменних осіб віком 25 років та більше.

Розгляньте дані Таблиці 5. Що вони говорять про ймовірний доступ до освіти та рівень грамотності в регіоні? Як, на вашу думку, ці виборці/виборчині схильні отримувати інформацію? Чи можете ви вивести теорію щодо того, які питання могли б бути найбільш важливими для виборців/виборчинь у цьому регіоні, або виборці/виборчині якого типу можуть жити в цьому регіоні?

Розгляньте Таблицю 6 та спробуйте відповісти на такі самі запитання. Що це говорить вам про можливий доступ до освіти та рівні грамотності у цьому регіоні? Яким чином, на вашу думку, ці виборці/виборчині схильні отримувати інформацію? Чи можете ви вивести теорію щодо того, які питання можуть бути найважливіші для виборців/виборчинь у цьому регіоні, або виборці/виборчині якого типу проживають у регіоні?

Тепер порівняйте Таблиці 5 та 6. У чому полягають відмінності між цими двома регіонами? Чи є це джерелом стратегічно важливої інформації для вашої кампанії? Зрештою, порівняйте рівні освіти та грамотності чоловіків та жінок у цих двох регіонах. Чи існують відмінності? Чи вони значні? Пам’ятаючи про те, що у цій провінції жінок більше ніж чоловіків, чи може цей факт вплинути на те, які питання піднімаються в рамках вашої кампанії і яким чином ви спілкуєтесь з виборцями/виборчинями у цьому регіоні?

Запишіть свої ідеї нижче:

________________________________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________
Висновки

На основі аналізу показників перепису, яку було надано у цьому розділі про демографічний таргетинг, які висновки ви можете зробити про типи виборців/виборчинь цього регіону? Які питання, на вашу думку, є для них найважливішими? Чи є відмінності між питаннями, що є пріоритетними для чоловіків, і тими, які пріоритетні для жінок? Чи є відмінності між тим, що вважають важливим старші та молодші виборці?

________________________________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________
Нижче перерахуйте принаймні три ваші висновки, які ви зробили щодо виборців/виборчинь у цих регіонах на основі даних перепису:
________________________________________________________________
________________________________________________________________
________________________________________________________________
Зараз ваше завдання полягає у тому, щоб знайти надійну демографічну інформацію щодо регіонів, пріоритетних для вашої кампанії, та провести аналіз такого самого типу, який ви здійснили в рамках Завдання 8. Отримайте якомога більше інформації щодо виборців/виборчинь у цих регіонів.

Що робити, якщо ви не можете отримати надійні дані перепису

Існує низка інших хороших джерел демографічної інформації, якщо надійні показники перепису для вас недоступні. На місцевому рівні пошукайте ці дані у дослідницьких відділах університетів, а також зверніть увагу на опитування та маркетингові фірми. У них часто є надійна та актуальна демографічна інформація. Приватні фірми можуть стягувати плату за інформацію, проте університети можливо вже виклали її частину у відкритий доступ, опублікувавши своє дослідження.

Міжнародні організації також можуть надати таку інформацію. Країни з проектами Цілей розвитку тисячоліття можуть мати вичерпні дані, на яких ґрунтуються програмні звіти. Статистичний відділ ООН та Програма розвитку ООН також підтримують роботу кількох систем даних з демографічною та соціальною інформацією країн світу. Світовий банк використовує детальну демографічну інформацію у своїх програмах та у плануванні. Значна частина цієї інформації вільно публікується на веб-сайтах цієї організації та у її звітах.

Інший варіант полягає у співпраці з місцевими осередками вашої партії для проведення аналізу ситуації в регіонах, які ви визначили важливими для вашої кампанії. Партійні активісти/активістки місцевого або регіонального рівня можуть мати на руках багато потрібної вам інформації, яку вони отримали в процесі роботи у місцевій громаді.

Пригадайте історію вашої партії у цих регіонах, її витоки та ключові політичні ініціативи, досьє та характерні риси видатних посадових осіб та кандидатів/кандидаток партії і оцініть, людей яких типів такі риси можуть приваблювати. Якщо ваша партія нова, подумайте над тим, звідки схожі партії черпали підтримку.

Зрештою, подумайте, яким урядовим департаментам демографічна робота потрібна для їхньої роботи і чи можуть вони її оприлюднити. Агенціями, які часто використовують інформацію цього типу, є місцеві податкові служби, житлові реєстри, програми соціального забезпечення і допомоги, системи реєстрації водіїв та транспортних засобів, агентства з працевлаштування та програми надання допомоги у працевлаштування, а також цивільні або сімейні реєстри. Інформація, яку використовують ці організації, може часто давати загальне уявлення про вік місцевого населення, а також свідчити про якість життя та соціальний і економічний добробут.

Важливе зауваження щодо використання демографічної інформації: Міжнародні стандарти захисту інформації передбачають, щоб будь-яка персональна інформація, отримана щодо осіб, повинна використовуватись лише із законною метою, і що ті, хто розпоряджається цими даними, зобов’язані гарантувати безпечність її збереження і те, що особиста і приватна інформація не буде оприлюднена без згоди зацікавленої особи чи осіб.

50%

Читайте також:

Школа виборчої кампанії від Шеннон О‘Коннел: Географічний таргетинг

Школа виборчої кампанії від Шеннон О‘Коннел: Визначення цільового показнику голосування

Школа виборчої кампанії: Де шукати невидимих виборців?

Школа виборчої кампанії: До яких виборців іти насамперед?

Школа виборчої кампанії від Шеннон О‘Коннел: Електоральне середовище

Школа виборчої кампанії від Шеннон О‘Коннел: Як провести SWOT-аналіз?

 

 

 

 

Більше публікацій
Більше публікацій Леся Ганжа
Більше публікацій Навчальні матеріали