Жінки — це 50% успіху України

  • Головна
  • Про нас
  • Статті
  • Анонси
  • Спецпроєкти
  • Навчальні матеріали
  • Дослідження
  • Мультимедіа
Жінки — це 50% успіху України
Home Статті (page 104)

Статті

Статті

Віце-прем’єрка ініціюватиме службове розслідування щодо дискримінаційних висловів чиновників Мінсоцу

Леся Ганжа  Леся Ганжа
30.05.2018
Статті

Ярослава Білан: «Люди обирають лідерів свого села, а не партії»

Леся Ганжа  Леся Ганжа
29.05.2018
Статті

Керсті Кальюлайд: Жінку завжди запитають «Ви президентка? А хто у вашій сім’ї готує млинці?»

Наталія Жачек  Наталія Жачек
24.05.2018
Анонси

Слово на букву «Ф», «ПроФеміністи» та принцеса Таїланду: гендерні події «Книжкового арсеналу»

Леся Ганжа  Леся Ганжа
24.05.2018
Статті

Фотовиставка, кіно та прийоми самооборони: як пройшов «Дівчата Фест» у Кам’янці-Подільському

Леся Ганжа  Леся Ганжа
23.05.2018
Статті

Економічний потенціал чи лава запасних? Дискусії жіночого конгресу в Одесі

Леся Ганжа  Леся Ганжа
21.05.2018
Статті

У Японії ухвалено закон, що заохочує включення жінок-кандидаток до виборчих списків

Avatar  SuperUser50 SuperUser50
17.05.2018
Статті

Іванна Климпуш-Цинцадзе: Рух до гендерної рівності дає ресурс, якого потребує світова економіка

Avatar  SuperUser50 SuperUser50
16.05.2018
Статті

Досвід НАТО застосують у підготовці гендерних радників для армії

Леся Ганжа  Леся Ганжа
15.05.2018
Анонси

Український жіночий конгрес: Одеса, 18 травня

Леся Ганжа  Леся Ганжа
14.05.2018
1...103104105...132Page 104 of 132

Анонси

Онлайн-марафон «Жінки в політиці – нова нормальність»: 29 січня

Онлайн-розмова із політикинею Інною Совсун: 28 січня

Консультації щодо Стратегії впровадження гендерної рівності в освіті: 29 січня

Навчальний курс «Я – депутатка»: дедлайн 28 січня

Стажування у штаб-квартирі «ООН Жінки» в Нью-Йорку: дедлайн 25 січня

Більше публікацій




Навчальні матеріали

Як уникнути кібератаки під час виборчої кампанії і скільки це коштує: 5 простих кроків

Жіноча стратегія: Як жінкам посилити свою роль у політичних партіях

Кіберзагрози під час проведення виборчої кампанії

  • ‹
  • 1
  • …
  • 5
Loading...

Дослідження

Записів не знайдено.

Жіночі обличчя лідерства

Наталія Сербин

волонтерка, громадська активістка, заступниця голови Івано-Франківського осередку «Української Галицької партії»

Юля Гвоздович

Депутатка Львівської міської ради, голова ГО «Батьки в дії», пластунка

Ніна Мазур

очільниця громадської організації «У єднанні – сила!» із Новоукраїнки

Лілія Леонідова

депутатка Одеської міської ради, очолює депутатську групу «Рівні можливості»

Юлія Вусенко

депутатка Луцької міської ради.

Наталія Озерянська

перша заступниця селищного голови Олександрівської ОТГ

Іванна Климпуш-Цинцадзе

Голова Комітету Верховної Ради з питань інтеграції України до ЄС

Інна Ящук

депутатка Хмельницької обласної ради

Лариса Денисенко

юристка, письменниця, ведуча «Громадського радіо»

Світлана Спажева

Голова Покровської об’єднаної територіальної громади

Алла Квач

мер міста Заліщики на Тернопільщині

Get the best viral stories straight into your inbox!

Хочете бути в курсі найважливіших подій у сфері жіночого лідерства? Переглянути свіжий випуск

Don’t worry we don’t spam

Про нас

«Жінки — це 50% успіху України» – це соціальний проект, спрямований на активізацію та підтримку жінок в громадському та політичному житті, врівноваження представництва жінок та чоловіків на ключових позиціях заради пришвидшення створення справді європейської моделі суспільства.
Сайт створено завдяки щедрій підтримці британського народу через Міністерство закордонних справ, у справах співдружності та розвитку в рамках Фонду розвитку ефективного врядування. Думки, висловлені тут, належать авторам/кам та не обов'язково відображають погляди Міністерства закордонних справ, у справах співдружності та розвитку або Уряду Її Величності.

Партнери


За умови повного або часткового використання iнформацiї гіперпосилання на «Жінки — це 50% успіху України» є обов'язковим.
Відповідальність за достовірність фактів, цитат, власних імен та інших відомостей несуть автори публікацій, а рекламної інформації — рекламодавці. Думка редакцiї може не збiгатися з думкою авторiв.